Du er gjest nr:

lørdag 14. april 2012

Go´Lørdag

Hurra, idag er det lørdag, og jeg skal nå til byn for å treffe Marte og Yasmina. Blir koselig det :-D
Martin kunne ikke skjønne hvorfor jeg skal treffe Marte idag, når jeg allikevel har en date med henne i morgen. :-P
Tenkte jeg skulle se etter en lilla bukse.Tror jeg finner det på Cubus. Noen flere singletter må jeg også ha!

Først må jeg vise dere min fine og supergode frokost jeg hadde idag:
Hjemmelaget smoothie


Dagens outfit: 
Genser: Moods of Norway
Bukse: Moods of Norway
Singlett: Bik Bok eller noe

- Hva er deres planer idag? -

2 kommentarer:

  1. En herlig frokost det du hadde :)
    Fin outfit :)
    Må kose deg masse i byen :)

    Selv så skal jeg på jobb, men det gleder jeg meg til så det blir bra :)

    SvarSlett
  2. Ned til byen på dagtid og så skal jeg møte noen på kvelden i dag. Høres ut som en koselig dag! :)

    SvarSlett