Du er gjest nr:

mandag 9. april 2012

Hatt en fin påske :-)

Nå er påsken over, og i morgen er det tilbake på jobb. Skulle egentlig legges inn på Ullevål i morgen for å gjøres klar til operasjon på onsdag, men den har blitt utsatt :-(

Påsekeferien min har vært veldig fin! Var på besøk hos bestemor i Siljan fra mandag til tirsdag. Min første langtur med bil alene! Må si det gkk overraskenede bra! Og gjett om det var koselig å se bestemor igjen. Ser henne så altfor sjeldent dessverre :-/

På onsdag reiste vi til Aurskog for å være der noen dager. Det er ikke langt hjemmefra, men allikevel langt nok unna til at man føler man er på ferie :-) Mitzy var selvfølgelig med. Onkelen og tanta til Martin hadde sine to fuglehunder der, så Mitzy fikk ikke gå mye i fred. Men hun fikk satt den minste på plass flere ganger :-P Maten hennes ble også spist opp av dem :-P Tøft å være katt sammen med hunder.
Fluene skal fanges! - Tatt første kvelden -
På lørdag ble det en tur til Charlottenberg i Sverige for å handle litt. Ble både kjøtt, litt godteri og endel øl!
Jeg fant meg også et par sommersko og en ny veske:


Nå sitter jeg og ser på fotball under et varmepledd =)

 - Hva synes du om veska og skoene? -
- Hva har du gjort i påsken? -

1 kommentar:

  1. ååh, det var et fint innkjøp :)
    I påsken har jeg vært hos mamma og stefaren min, så det var veldig koselig :)

    SvarSlett