Du er gjest nr:

søndag 29. april 2012

We love the 90's


I går var jeg, Marte og 3 venninner av henne fra Hamar på We love the 90's på Telenor Arena. Stremningen var knallbra, og det er den beste konserten jeg har vært på noen gang!
Det var artister som Vengaboys, infinity, Reset, Dr Bombay, Captain Jack, Daze og SCOOTER!!
Det ble mye hopping og synging, så det er rart jegb fortsatt har stemme igjen. Jeg er sinnsykt støl i bena da.

Bilder tatt av meg:
Jeg og Marte i do-kø
Tatt da Scooter kom på scenen

Bilder lånt fra Budstikka:









Som dere ser, så var det endel folk der (16000) og bra stemning.  Jeg håper virkelig det blir konsert til neste år også!

-- Har du vært på We love the 90's ? --

2 kommentarer:

  1. Måtte bare stikke innom og se på innlegget ditt :) Takk for at du stakk innom bloggen min. Jepp, det var en knallkonsert :)

    SvarSlett
  2. åååh, det så kjempe gøy ut :)
    Nesten så jeg angrer bitte litt på at jeg ikke ble med, men samtidig så hadde jeg det veldig bra på Scotsman og koste meg :)

    SvarSlett