Du er gjest nr:

onsdag 2. mai 2012

I morgen skjer det!!

I dag har jeg blitt skrevet inn på Ullevål. Tatt blodprøver og snakket med leger og narkoseleger. Nå er nesten alt klart for den store, skumle operasjonen. Kjeven skal i morgen flyttes 5,4 millimeter (om jeg ikke husker helt feil), og jeg må si jeg gruer meg. Det hjalp selvfølgelig litt på nervene at jeg snakket med legerne og slikt. Fikk vite litt mer om hvordan ting skal foregå. Men fikk også endel spørsmål om den medfødte hjertefeilen jeg har. Men det er ikke bare, bare å svare på. Jeg var jo så liten da jeg ble operert (11måneder gammel), og det er mamma som vet mest. Heldigvis hadde dem de fleste papirene mine.

Det er litt rart å tenke på.. Dette er min siste dag med overbitt. Hjelp! Skummelt å tenke på! Og min siste dag med ordentlig tyggbar mat på 6 uker! Håper bare jeg ikke en en av de som mister følelsen i haka/underleppa. Det kan nemmelig skje :-/

Ellers idag har jeg sittet og nytt sola på balkongen! Tok på meg shorts da jeg kom hjem og tok med meg denne boka ut:
Bare digger Pondus!
Jeg varmet meg også vårruller og laget meg skogsbær-smoothie. Nam!
Jeg tror tilogmed at jeg fikk litt farge :-D Og det liker vi!!
Må si jeg misunner Natalie, pappa, Lise og bestemor litt. Dem reiser på ny tur til Egypt på mandag. Det ble liksom litt vanskelig for meg å bli med. Merkelig...

2 kommentarer: