Du er gjest nr:

mandag 7. mai 2012

Lei!

Nå er det dager siden jeg opererte, og er allerede lei!
Jeg er hoven i ansiktet og sliten i kroppen. Det er vondt å gape, og ikke sånn altfor lett i spise eller drikke.
Men jeg merker at formen blir bedre og bedre for hver dag! Idag har jeg ikke tatt smertestillende heller, og det må jo være et bra tegn.
Jeg ble skrevet ut fra Ullevål på lørdag, og da var jeg veldig klar for å reise hjem, men det var litt skummelt også... Jeg fikk ikke noen særlig mat-veiledning. Hadde håpet jeg skulle få det. Åssen skal man klare å få i seg nok næringsstoffer når man ikke kan tygge?
Foreløpig har det gått greit. Har fått i meg most fiskegrateng, smoothie og kaker. Nam!
Jeg har blitt sykemeldt ut mai-måned, og nå som jeg ikke er helt i form, blir dagene litt lange. Heldigvis har mamma tatt seg fri fra jobben denne uka for å være sammen med meg. Det er veldig koselig =) Idag har vi spist Mario Kart på Nintendo Wii!

Skulle gjerne lagt ut bilde av hvordan jeg ser ut nå, men har ikke så veldig lyst til det. Føler jeg ser helt grusom ut! Som en oppblåst tegneseriefigur! Men det kommer når hevelsen har gått ned mye mer ;-)
Overbittet er ihvertfall borte!! Gleder meg til å kunne vise det fram!!!

4 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se bilde :D
    Husk og si i fra når du vil ha besøk :)

    SvarSlett
  2. Du er så søt med fargekart under hake så :-)

    SvarSlett
  3. Så bra du starter å bli bedre! ;) Du har jammen en snill mamma som "tar seg av deg" så mye. ;) Men da har du sikkert fortjent det. Kos deg så godt det går! ;)

    SvarSlett
  4. Det er litt gøy å følge med på andre som også har gjennomført kjeveoperasjon! :)
    Jeg fikk veldig mye informasjon før jeg dro hjem, men jeg tror det var litt fordi jeg slutta å spise helt. Tok en uke(!) før de klarte å få i meg litt suppe :P lite matlyst og kvalme er ikke noe gøy :)

    SvarSlett