Du er gjest nr:

torsdag 10. mai 2012

1 uke siden operasjonen

Jeg har ikke vært så flink ti å blogge denne uka som jeg hadde planlagt. Det er sikkert noen som lurer på hvordan det går med meg. Som overskriften sier, så er det idag en uke siden operasjonen, og jeg må si ting går overraskende bra!
Jeg er fortsatt litt hoven, men det blir stadig mindre.Idag ser det heller ut som at jeg har hatt botox eller noe i underleppa. Ser kjempekomisk ut,bare synd dere ikke får le av det sammen med meg :-P Jeg vil enda ikke legge ut noe bilde. Vurderte det idag, men nei, er ikke klar for det enda gitt.

Den siste uka har igrunn gått veldig fort! Mamma har vært her på dagen siden mandag. Koselig med litt selskap når Martin er på jobb :-) Dagene har da mest gått ti spilling på Nintendo Wii =) Mamma har blitt hekta på golf :-P

Igår kom Marte en tur, og det var kjempekoselig :-D Fikk da høre siste sladder, og det liker vi :-D
Vi har også bestemt oss for å melde oss på neste sessong av ''The Amazing Race''. Tenk dere Jannicke og Marte på tur a! Kommer vi lenger enn til Gardermoen?

Idag har jeg og mamma gått tur, noe som var koselig, helt til det begynte å regne, da tok vi turen innom Lambertseter senter og kjøpte smoothie på Jordbærpikene. Var skummelt å bevege meg blant så mange folk, og var litt redd for å få blikk, men tror ikke det var noen som ville se på meg. Hehe
Var ordentlig sliten da vi kom hjem, så da ble det mer Wiispilling!

I morgen har jeg time hos tannlegehøyskolen, og er spent på hva dem sier der. Er dem fornøyd med det nye bittet mitt? Håper det :-)

De siste dagene har det kilt, klødd og prikket i haka omtrent hele tiden. Skikkelig ubehagelig! Prøver å klø tilbake når det klør, men det går ikke. Da føles bare haka helt rar ut. Håper det gir seg snart!

Se hva Martin laget til meg nå nettopp:
Milkshake med is og banan
Noen goder må jeg da ha når jeg er syk :-) Tihi

1 kommentar:

  1. Så godt å høre at det går så bra med deg :)
    Ingenting er bedre enn det :)
    Klart at du og Marte kommer lengre enn Gardermoen, det er jeg sikker på :)
    Klart du skal ha goder når du er sjuk :D

    SvarSlett