Du er gjest nr:

tirsdag 22. mai 2012

SOL-TIRSDAG!!

Idag skulle jeg egentlig stå opp litt tidlig, men det ble ikke noe av. Var nok litt sliten etter igår. Da var jeg nemlig på besøk på jobben. Hadde ikke vært der på 3 uker, så syntes jeg måtte innom for å hilse på både store og små. Dessuten var det veldig deilig å komme seg litt ut og skravle med folk. Barna hadde jo endel spørsmål, heldigvis visste de største av dem hvorfor jeg ikke jobber nå om dagen. Sykemeldingen min går ut om 2 uker, og er enda litt usikker på om jeg da skal begynne å jobbe fult eller redusert da. Men tar det litt som det kommer :-)
Vi var også en tur på Coop Obs for å handle litt tilbudsvarer. Ble også flere poser med smoothie-blandinger. 

Idag har jeg støvsugd bilen slik at den er klar til å byttes inn i morgen. Det var ikke bare, bare når det lå 4 dekk i baksetet som måtte først ut, så tilbake igjen. 
Så ble det en tur på Alnabru for å handle litt. 
Endte da opp med et par tursko:
Nå er jeg klar for OlaDilt!
Og en fleece-jakke som visstnok er vindtett:

Da jeg kom hjem, ble det rett inn på badet for å skifte til shorts og tubetopp, og så på med solkrem!
Legg merke til skillet.. Det er fra i fjor-sommer!
Måtte etterehvert lage meg en iskald smoothie
Jeg tror jammen jeg har fått litt farge også gitt!

1 kommentar:

  1. Andre tider når ikke jeg kommer og drar deg ut av sengen klokka 10.00 :-)
    Besøk på jobben satte nok de små pris på:-)
    Godt du får tid til litt shopping også :-)
    Godt å se at hevelsen går ned.
    Klem

    SvarSlett