Du er gjest nr:

mandag 14. mai 2012

My new face!!!

Hevelsen har nå gått såpass mye ned at jeg føler jeg kan vise dere hvordan jeg nå ser ut.
Som dere ser, så er jeg fortsatt ganske hoven, men det kommer seg. 
Fin og gul under haka er jeg også.
(Bilder ble tatt i går kveld)

fredag hadde jeg time hos tannlegen på tannlegehøyskolen. Det er dem som liksom har tatt over etter Ullevål nå. Tok nye røntgenbilder, og alt så fint ut. Det nye bittet var fint og de 6 skruene jeg nå har i kjeven satt som de skulle. Fikk noen gape-øvelser som jeg skal starte med om 1-2 ukers tid.

lørdag spilteVålerenga kamp, og siden Martin skulle se den på Bohemen, bestemte jeg meg for å være med. Det var ordentlig skummelt å vise meg fram, men det synes ikke så godt i dårlig lys ;-) Gjett om det var deilig å ha sminke i ansiktet og stæsj i håret igjen! Føles ut som evigheter siden sist! Ble kun en halv øl og pepsi på meg. Har sting inni munnen, så vet ikke helt om det er så lurt å drikke da. 

3 kommentarer:

  1. Så fin du ble vennen :)
    Ble en stor forskjell i hvert fall :)

    SvarSlett
  2. Gul hals er bedre enn blå :-) Noen ekstra dobbelthaker, men bare 4 1/2 uke igjen, så er livet normalt igjen får vi håpe :-) Håper du hadde en hygg lunsj (i går eller i dag) med Stephanie.

    SvarSlett
  3. Auuutsj!!! :S
    Kanskje ikke så lurt å drikke da nei, ihvertfall ikke sprit :p
    God bedring <3

    SvarSlett