Du er gjest nr:

fredag 4. mai 2012

En liten oppdatering fra sykesenga

Operasjonen gikk veldig greit, og det føles deilig å være ferdig!

Jeg både føler meg og ser ut som en oppblåst tegneseriefigur. Nesten ingen følelser i underleppa, men det kommer nok tilbake :-)


Har hatt besøk av mamma, lillesøster, pappa og Martin idag. Det har vært veldig koselig, men også litt slitsomt. Dem kom med gaver da, noe som alltid er like koselig :-)


Har også fått i meg litt mat og drikke. Mamma var på en liten luftetur her på området med meg, og det var igrunn deilig å gå litt rundt.


I morgen skal jeg hjem. Hurra!!!

Jeg føler jeg lukter sykehus :-/ Æsj!!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 kommentarer:

  1. Det er godt å høre at operasjonen din gikk bra snuppa :)
    Ønsker deg god bedring og tenker det skal bli godt å komme seg hjem :)

    SvarSlett
  2. Veldig godt du er ferdig med operasjonen. Og helt fin igjen til du skal på tur i sommer :-)
    Du får nyte den gode behandlingen fra damene der :-)De er nå fantastiske når det gjelder å følge opp dere som ligger der :-)
    Forsiktig klem på panne fra mamma :-)

    SvarSlett
  3. Lukter sykehus faktisk! Ha ha ha. Men skjønner følelsen. :P Som andre allerede har sagt: Bra du er ferdig og at det gikk bra. ;) Fortsatt god bedring. ;)

    SvarSlett
  4. Godt det gjekk bra :D Du får prøva å kosa deg i sykesengo, så sees me på terrassen når du kjem heim!

    SvarSlett
  5. Kjenner meg igjen at det kan være slitsomt med besøk etter sånn operasjon! Min varte i 6 timer, og var ganske omfattende, og det tok litt tid før jeg kom meg, så jeg ble veldig sliten av all besøk, og jeg kan tenke det var slik for deg og. Men du skal vite at du har mye å glede deg til i tiden framover! :D

    SvarSlett