Du er gjest nr:

søndag 20. mai 2012

Kjøpt oss ny bil!!!

Vi har lenge snakket om å skaffe oss ny bil, da en bil vi skal eie sammen. Planen var egentlig en Volkswagen Scirocco, for den er egentlig veldig søt. Plutselig ombestemte Martin seg, og begynte å titte litt på Audi og BMW. Gjorde ikke meg noe det, er fine bilder begge deler. Jeg har latt Martin bestemme litt, det er han som har peiling på biler. Det vikrigste for meg er at den har ratt, 4 hjul og kan tute. Det sier litt om hvor lite peiling jeg har. Hehe
På onsdag dro vi til Moss for å se på denne bilen:
BMW 1-serie 118d sport line 2012 model.

Vi fikk prøvekjøre den, og gjett om den var behagelig å sitte i!
Den var stillegående, lettkjørt og alt mulig! Tilogmed Jannicke-vennlig! Det betyr at jeg klarte å kjøre den uten problemer.
Det eneste kjipe med den er fargen... Jeg liker aller best blå metallic! Men den er jo kul i svart også, må bare venne meg til det.
Vi klarte ikke helt å bestemme oss, så vi skulle tenke på det til fredag. Den var litt dyr, så vi var litt usikker.
På fredag dro Martin til Moss for å skrive kjøps-kontrakt. Bilen henter vi på onsdag, og da leverer vi inn Mazdaen. Gleder meg masse :-D

Flere bilder av bilen:


soltak <3


-- Hva synes dere om bilen? --

1 kommentar:

  1. Den var rett og slett driiiiit fin :D
    Jeg vil absolutt bli med på en kjøretur sammen med deg i denne bilen :D
    Elsker BMW :D

    SvarSlett