Du er gjest nr:

torsdag 2. juni 2011

Deilig med fri =)

Dagen min startet tiiidlig! Kjipt å våkne før klokka 9 når man har fri, og muligheten til å sove lenge! Våknet da Martin skulle på jobb, og fikk selvfølgelig ikke sove igjen :-P


Da jeg stod opp, satte jeg på en maskin med vinterjakker. Fant ut at det kanskje er på tide å pakke dem bort  nå som det har blitt juni :-P  Nå mangler det vare å få dem opp på loftet.
Så fikk jeg det for meg at jeg skulle støvsuge og vaske gulvene i leiligheten. Det har sett ganske ille ut her etter at snekkeren var her forrige onsdag. Støvete overalt! Men ingen av oss har orket/giddet å gjøre noe med det.


Jeg dro fram sofaen. Der lå det mye rart :-/
Jeg fisket fram ting og skrot som også hadde havnet under TV-seksjonen og vitrineskapet. Det var for det meste katteleker, eller penner, pynteblomster og flytelys som Mitzy hadde dyttet under der.
Plutselig hadde Mitzy enda flere leker å leke med. Jeg tror hun hadde savnet favoritt-ballene sine. Man burde nesten ta sånn opprydning oftere ;-)


Da Martin kom hjem fra jobben, tok vi oss en tur bork på plantasjen for å handle litt blomster til verandaen. Dette har vi snakket om å gjøre lenge, men et har vært litt kaldt om nettene den siste tiden, og uteblomster liker jo ikke kulde :-P

Ikke spør meg om hva disse heter, jeg kan veldig lite om blomster og planter :-P


Disse, og noen til, kommer ikke i blomsterkassa før i morgen. Jorda vi hadde, var ubrukelig :-P

1 kommentar:

  1. Ja, det er vel deilig å få vasket litt og sånt.
    Sv; Tusen takk! :) Det går bra med meg nå, men hadde det litt trått tidligere i uken. Men er mye bedre nå. Ja, jeg vet det bare å ringe eller sende melding. Har vel ikke vært så flink til det i det siste. Men husk; det gjelder for deg å snuppa! :)

    SvarSlett