Du er gjest nr:

tirsdag 7. juni 2011

En fin start på dagen =)

Idag startet jeg dagen med en nytraktet kaffe Aroma, te med honning og en ny type varm havregrøt. Den smakte bra, en apricot-bitene kunne dem droppet, for dem var umulige å tygge :-/
Det er virkelig deilig med seinvakt, får da muligheten til å ta det helt med ro på mor, og våkne sakte. Litt kjipt å jobbe helt til klokka 17, men trøster meg med at jeg har tidligvakt i morgen :-D

~Ha en fortsatt fin tirsdag~
Published with Blogger-droid v1.7.0

2 kommentarer:

  1. Sv: Ja, jeg har vel endelig begynt å innse selv at jeg er på vei til å kalle meg selv voksen :D haha..
    Det føles veldig nytt og ikke minst spennende :)

    Ja, det vil ta tid med å komme seg ordentlig på plass, men det kommer etterhvert :) Bare jeg er på plass til innflytningsfesten så er jeg fornøyd :)

    Takk Takk, skal si i fra om jeg trenger noe hjelp :)

    SvarSlett
  2. SV: Leit å lese. Mobbing på skolen er et problem, rett og slett fordi at lærerne har får lite kunnskap om det. Det er dessverre en del mobbing på arbeidsplasser også, noe jeg erfarte på Lillehammer sykehjem.
    Ble litt overrasket over at du hadde skrevet en kommentar på bloggen min, men synes likevel det er hyggelig. Jeg svarer alle!

    SvarSlett