Du er gjest nr:

torsdag 9. juni 2011

God morgen =)

Dagen startet jeg igjen med en kopp kaffe, noe jeg skal begynne å gjøre ofte. Det er jo så lett når man har en sånn fin kaffemaskin :-D God tid hadde jeg idag også! Rakk både å sminke meg litt og bussen. Det er ikke dårlig til å være meg! Men t-banen mistet jeg da, men det var ikke min feil - til en forandring :-P Det var køen sin feil det.

Etter jobben skal jeg ha kjøretime. Den er avgjørende for om jeg skal ta den bestilte oppkjøringa, eller om den skal utsettes. Så da er det bare å krysse fingrene!
Det gikk ganske bra igår, så så da går det nok bra idag også ;-)
Published with Blogger-droid v1.7.0

5 kommentarer:

  1. Sv: Tusen takk snuppa :D
    Er utrolig fornøyd med meg selv også ;)

    Har tenkt til å melde meg inn på elixia ja ;) Så da kan vi trene masse sammen :D

    Jaa, det gjør jeg og :D
    En måned kommer til å gå fort ;)
    Plutselig sitter vi på flyet og er på vei :D

    SvarSlett
  2. SV: Jeg håper du har det bra :) Det var hyggelig å høre fra deg. Jeg svarer alle, så lenge det ikke er noen stygge kommentarer for de blir ikke lagt ut. Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  3. Når begynte du å drikke kaffe? Jeg er stor fan av kaffemaskiner. Foreldrene mine har en kaffemaskin, og alle er så fornøyde med den. Blir som å sitte på en kafè.

    SV: Takk for det :) Jeg har mistet alt jeg har og eier nesten så nå måtte jeg kjøpe noe. Kan ikke vente på forsikringsoppgjøret for reiser på ferie om 3 uker.

    SvarSlett
  4. SV: Alt er bra med meg også :) Så nå at jeg glemte å svare på det.

    SvarSlett
  5. SV: Ikke dårlig :D Heldig du er!
    En vannlekkasje har ødelagt det meste jeg har. Det eneste jeg har er tv, gitar, noe kjøkkenutstyr og et par plagg.

    SvarSlett