Du er gjest nr:

tirsdag 14. juni 2011

Min tirsdag =)

Igår bestemte jeg meg for å sykle til jobben idag, for det har jeg ikke gjort i år enda. Men da jeg våknet idag, førte jeg at det regnet. Ekke det typisk? Jeg prøver allikevel igjen i morgen, for da er det ikke meldt regn :-D Jeg har gitt opp med å prøve å få flat mage til sommeren. Motivasjonen forsvant litt liksom. Dessuten vet jeg at det er migrene-tablettene mine som gjør magen min litt stor, så vet liksom ikke om det hjelper å trene heller. Så jeg prøver heller igjen til neste år. Det sa jeg forresten i fjor også :-P
Jeg vil heller prøve å holde meg i form uten å spise for mye usunn mat.

Dagens middag ble idag pasta-og kyllingsalat. Nam! Det ble endel til overs, så da har jeg god reste-lunsj på jobben i morgen :-D Passer bra ettersom vi skal på rompetroll-tokt med barna :-D

Etter middag, dro vi en tur til ski storsenter for å handle litt sommerklær. Jeg fant ikke så mye, men det er nok ikke siste gang jeg er ute å handler ;-) Jeg holder også på å legge inn en bestilling på Ellos.no også, men den blir nok ikke sendt inn før det nærmer seg dato for utbetaling av skattepenger ;-)

Jeg fant meg en shorts og to like topper på ''Gina'' Der pleier jeg nesten aldri å finne noe. Men idag var jeg litt heldigere ;-)

Stilig? Stativ til kaffe-kapslene til kaffe-maskinen vår. Passer perfekt på benken :-D Vi har snakket lenge om å skaffe oss en slik en, men ikke blitt mer enn snakk - før idag.

2 kommentarer:

  1. Uansett så er det jo digg å trene. :) greit å holde kroppen ved like!

    SvarSlett
  2. Du fikk shoppet ja :) Utrolig fint :)

    SV: Jeg har aldri hatt et rosa kamera før, så nå fikk jeg det. Jeg har ikke vært innom bloggen siden fredag, men jeg skjønte det vettu :)

    SvarSlett