Du er gjest nr:

mandag 20. juni 2011

Jeg har vært flink idag :-D

Nei, jeg har ikke gjort noen form for trening :-P Det går ikke med en vond hofte :-/ Jeg har handlet meg middager for maaange dager framover :-D Jeg orker ikke gå i butikken hver dag, så da handlet jeg inn litt ekstra ;-) Jeg skal jo være alene hjemme i 3 uker, så da må jeg fikse meg middag selv. Martin har nemmelig reist på Interrail med en kompis. Selvom han reiste igår, er savnet stort. Men jeg regner nok med at det demper seg litt når jeg bare får vent meg til tanken på at han er på ferie. Vi har jo ikke vært fra hverandre så lenge iløpet av de litt over 4 årene vi har vært sammen. Det har vært max en uke. Men en gang må være den første, selvom det er vondt nå. Jeg får bare passe på å holde meg opptatt :-P Dessuten har jeg Mitzy her. Regner også med at lillesøster Natalie kommer noen dager etterhvert. Blir bra det =)

Som nevn over, har jeg en vond hofte.Jeg skjønner ikke hva som har skjedd! Ble plutselig småvondt etter at jeg stod opp igår, og har bare blitt værre :-/ Men det rare er at jeg kun har vondt når jeg sitter rett opp og ned, merker det så vidt når jeg går. Så nå sitte-ligger jeg på sofaen, merker ingenting da. Så i morgen blir det nok å ringe fastlegen. Bare håper jeg får time iløpet av denne uka. Det er liksom bare 3 uker til jeg reiser på ferie!

Resten av kvelden blir nok brukt her på sofaen med musikk fra Wimp. Gratis musikk uten reklame - det liker vi :-D

Marte og meg =)



Jeg måtte bare slenge med et bilde av meg og Marte fra kampen igår. Jeg må jo bare nevne at Vålerenga vant 2-0 over sarpsborg08!! Endelig seier - som i tillegg var fortjent!
Vanligvis står ikk jeg og Marte på samme felt på ullevål stadion, men hun får låne sesongkortet til Martin ;-) Gleder meg til neste kamp, 29.juli mot Molde. Satser og håper på seier da også jah!

~Ha en fortsatt fin mandag~

1 kommentar:

  1. SV; Ja, det er det :P Etter litt redigering ble jeg fornøyd...

    Du har vært flink du med handlingen, og husk at savnet roer seg. Prøv å kos deg litt...

    SvarSlett