Du er gjest nr:

søndag 12. juni 2011

Min søndag =)

Idag har det endelig vært fint vær! Ikke en eneste regndråpe :-D
Så Martin og jeg bestemte oss for å dra på Skraperudtjern ved Skullerud. Planen var egentlig å bade, men det var litt kaldt i vannet. I lufta også forresten, for det blåste ganske mye! Vi ble allikevel liggende på brygga en stund. Bakken var det umulig å ligge på pga alt regnet som har kommet de siste dagene.

Her er brygga vi lå på. For å komme ut til den, måtte vi vasse fordi det var mer vann i vannet enn det pleier etter alt regnet som har kommet de siste dagene. Så jeg har faktisk badet til rett over knærne :-P

Rompetroll!! Er dem ikke søte? Vi måtte gå gjennom disse for å komme til brygga :-P

Er den ikke søt?

Etter grillet laks til middag, ble det deilige jordbær til dessert :-D

Måtte bare legge til et bilde av chilli-planten min. Det er maange chilli'er på den nå :-D

1 kommentar:

  1. Sv: åååh, så herlig at du har vært på stranda :)
    Kan tenke meg at det var deilig :D

    SvarSlett