Du er gjest nr:

søndag 26. juni 2011

Litt av min helg =)

Igår hadde jeg besøk av jentene mine Marte og Tina på ost, kjeks og vin =) (og leverpostei)
Jeg har aldri servert sånt, men jeg synes det gikk veldig bra. jeg ba jentene ta med en ost hver, så fikk dem ihvertfall noe dem likte. Tina tok også med leverpostei :-P


Litt av hvert liksom ;-)

3 forskjellige viner :-P Liker best hvitvin jeg da.  
Marte =)

Tina =)

Etter maten, fortsatte vi med hobbykveld. Det er utrolig koselig å lage ting sammen med venninner. Vi gjør dessverre dette altfor sjeldent!

Armbåndet som Tina laget.

Armbåndet som Marte laget.

Armbåndene som jeg laget =) Vet dem er små, men jeg har små håndledd :-P
Vi hadde en utrolig koselig kveld. Tiden gikk dessverre altfor fort, men det er nok ike lenge til vi samles igjen :-)

Idag har jeg vært på kino med Tina. Hun hadde en ekstra billett til førpremieren av Bridesmaids. Den har ikke premiere før 7. juli, så var moro å se den allerede idag.

En spesiell, men også morsom film =)
Resten av kvelden brukes til å se filmen ''shallow Hal'' og pleie en vond hals. Skal etterhvert finne senga også. Er skikkelig sliten idag!

1 kommentar:

  1. Ja,det var en utrolig koselig helg :D Må få til en sånn jentekveld igjen. Du og den leverposteien :P Filmen var spesiell den, men jeg likte den...

    Sv: Ja, jeg likte det utrolig godt, og ikke sant jeg kledde det :P Ja, han er visst det.

    SvarSlett