Du er gjest nr:

onsdag 22. juni 2011

Halvveis i uka :-D

Kun to dager til helg, og det føles bra! Jeg synes jeg har klart meg bra alene hitil. Det er selvfølgelig veldig rart å ikke ha Martin her, men savnet er ikke så ekrstremt lenger. Jeg begynner ikke lenger å grine når jeg tenker på han. Jeg har selvfølgelig prøvd å holde meg opptatt med noe nesten hele tiden. Det er fortsatt lenge til han kommer hjem, men nå går det helt bra. Jeg sender litt meldinger med han hver dag, så da går det bra.

Idag fikk jeg endelig somlet meg til legen.Ha var litt usikker på hva det kunne være, men trodde det var en  irritasjon på et senebånd, altså en slags senebetennelse. Jeg trodde ikke man kunne få senebetennelse i hofta :-P
Jeg har blitt satt på en ukes kur på Voltaren, så får vi se om det hjelper. Kjedelig å ha vondt når man sitter :-/

Da jeg var ferdig hos legen, var det å komme seg hjem for å lage litt middag - Ostesnitzler, babygulrøtter, runde pommes frittes og bernies-saus :-) Jeg lager ordentelig middag selvom jeg bare lager til meg selv :-D
Så skrev jeg nesten et helt brev til Victoria. Noen må jo passe på at disse postmennene har noe å gjøre ;-)
Etterhvert ble det tid for å treffe Marte for å gå tur rundt Østensjø vannet. En utrolig fin tur :-D Vi gikk 1,5 time tilsammen. Merker det sikkert i hofta i morgen :-/

I morgen skal jeg treffe Camilla, ei venninne som bor i Haugesund. Har ikke sett henne siden juli i fjor. Ikke er jeg flink til å ring henne :-/ Det bli ihvertfall koselig å se henne igjen =)

Savner deg gutten min <3 <3 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar