Du er gjest nr:

tirsdag 21. juni 2011

Tirsdag =)

Kun 3 dager til helg :-D

Idag hadde jeg tidligvakt. Tidlig opp, og tidlig hjem, det liker vi :-D
Selvom jeg handlet inn mange middager igår, gikk jeg allikevel innom butikken for å handle meg en grandis :-P Måtte ha noe enkelt siden jeg skulle få besøk av Linn-Kathrin og en kompis av henne ;-)
Endelig fikk jeg den skåla jeg bestilte fra Tupperware gjennom Linn. Jeg har bare ventet på den siden november. Kjedelig at det har tatt så lang tid, men er glad jeg endelig fikk den :-D
Det var veldig koselig å treffe Linn igjen. Vi treffes ikke så ofte lenger, men vi sender hverandre brev i posten, sender meldinger og ringer hverandre med jevne mellomrom.

Resten av kvelden har jeg brukt forran tv'en og pc'en. Jeg måtte jo få med meg CSI =) Snart er det senga som venter :-)

I morgen skal jeg gå tur med Marte rundt Østensjøvannet etter jobben. Gleder meg til det, håper bare på at det ikke kommer noe regn.
Må også prøve å ringe legen dersom hofta mi ikke har blitt noe bedre. Eller litt bedre har den blitt, men har fortsatt vondt enkelte ganger jeg setter meg ned. Greit å få det sjekket ut, eventuelt noen tabletter mot det.

Fant et gammelt bilde av Mitzy. Dette var før jeg fikk henne, så er vel rundt 8 uker gammel. Så liten!!  Ikke rart jeg forelsket meg heelt i henne!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar