Du er gjest nr:

onsdag 29. juni 2011

Vært på kamp.

Idag møtte Vålerenga Molde på Ullevål Stadion. Og selvfølgelig ble det tap. Begynner å bli litt vant til dette, men hadde et lite håp siden dem har vunnet 3 kamper på rad nå. Men gidder ikke grine over det, kommer en ny sjanse mot Strømsgodset på lørdag ;-)
1. omgangen var utrolig dårlig! Kløna masse med ballen, og virket som at dem ikke hadde peiling på hva dem egentlig drev med.
2. omgngen var noe bedre. Masse sjaner, virkeli mange sjanser liksom! Men ikke engnag de lette klarte dem å score på! Det var ihvertfall masse liv på tribunen idag =) Og om jeg ikke hadde dårlig nok stemme før vi gikk inn på Stadion, er den endel dårligere  nå! Ble litt engasjert kan man si :-P Det tror jeg Marte kan bekrefte :-P

Bananspiser Marte :-P (jeg la ut en snilt bilde av deg da. )

Selvprtrett =)
Men nå må jeg gå og rydde litt. Mamma og Natalie kommer på besøk i morgen. Ser ikke så ille ut her, bare litt småting som gjør det litt mindre ryddig. Fort gjort det.

2 kommentarer:

  1. Jeg er svært skuffet over kampen :(
    Jeg også ble så engasjert der jeg stod :P
    Merker at man blir sår i halsen når man forlater stadion ja :P

    SvarSlett
  2. Ja, nå syns jeg du var snill ;)
    For var vel mange flotte blinkskudd kan jeg tenke meg :P

    SvarSlett