Du er gjest nr:

torsdag 3. januar 2013

Årets første...

...treningsøkt på Evo Fitness og blogginnlegg.
Treningen gikk overraskende bra - til meg å være.
Først 25 minutter på tredemølla med rask gåing og nesten løping. Så ble det litt forskjellige styrkeøvelser av armer, ben og mage. Noe sier meg at jeg kommer til å være støl i morgen!
Litt sliten og rød i trynet. Har forresten ny sveis.
Mine fine rosa sko
Fikk endelig adgangsbrikke til Evo idag også, så nå har jeg egentlig ingen unnskyldning for ikke å trene. Tenkte meg ned igjen allerede på lørdag, dersom jeg klarer å stå opp tidlig nok.
Planen er å trene 2 ganger i uka, både kondis og styrke. Er tross alt ikke lenge til jeg reiser på ferie! Har fortsatt et lite håp om å  se litt bedre ut i bikini. Ikke mye, men litt.

Nå om dagen holder jeg også på med et ´året som gikk´-innlegg. Regner med at det blir publisert innen noen få dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar