Du er gjest nr:

søndag 27. januar 2013

Mine kjolekjøp før jul

Før jul var jeg på julebord med jobben. Som vanlig var jeg ute på kjoletitting altfor sent. Typisk meg. Haha.
Så da ble det bestilt noen kjoler fra Bubbleroom i håp om at dem skulle komme før julebordet. Så heldig var jeg ikke, så samme dagen som jeg trengte kjole, måtte jeg ut og se på kjole. Endte da opp med 4 nye kjoler på kort tid. Ble kjempefornøyd med innkjøpene, så bare må vise det til de få som leser bloggen min :-)

Fra bubbleroom:
Favoritten <3




Fra B-yong:
Dette er kjolen jeg brukte på julebordet. Skikkelig fiiin!
Beklager dårlig bilde
Hva synes dere om kjolene?

1 kommentar:

  1. Så fine kjoler :)
    Skal du ha med noen av de på cruiset?
    Hvordan kjole skal du ha på den formelle kvelden ombord?

    SvarSlett