Du er gjest nr:

søndag 6. januar 2013

Instaspam

Nå om dagen bruker jeg Instagram ganske mye. Har derfor lyst til å dele de fineste bildene med dere lesere.
Woken jeg hadde til middag forrige uke
Kickoff-kamp. Vålerenga mot Storhamar
Konsert med Oslo Ess før jul.
Skål!
Mitzy <3
  
Morsom tekst! Bursdagsgave fra Tina
Mitzy i boks. Hun elsker bokser!
Verdens kuleste nisse!!
Reinsdyrene på julemarked i Oslo
Hadeland glassverk 1desember.
Verdens søteste Cosmo!
Noen av fjorårets julekort. Laget av meg.
KAKE!!
  Hva synes dere om bildene?
Hva er deres kallenavn på Instagram?

3 kommentarer:

  1. Bra bilder. :) Du har meg på instagram frøken. ;)
    Søte Mitzy da. <3 Typisk katter å gå oppi bokser osv. :)

    SvarSlett
  2. takk for kommentaren din på bloggen min! :) var fine bilder du hadde tatt og Cosmo var jo bare helt nydelig! :) å jeg kaller meg for anastassiadach på instagram :)

    SvarSlett
  3. Hei hei, Instagram er så artig :D

    Takk for koselige ord inne hos meg ang kjøkkenplanene, jeg gleder meg veldig til og komme i gang å se hvordan det vil bli til slutt :)

    Ha en fin ny uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett