Du er gjest nr:

lørdag 19. januar 2013

Jeg skal bli fadder!

Idag har jeg vært en tur hos Linn og kjæresten hennes Morten. Endelig fikk jeg hilse på sønnen deres Julian som ble født 22.12.12. 
Han er en skikkelig go´gutt med mye vilje! 
Prøvde å holde han litt, men det skulle han ikke være med på, helt til jeg gav han litt mat. Ble dessverre gulpa ned. Herlig!
Det var kjempekoselig å se Linn igjen. Vi satt og skravlet om alt mulig. Jeg og Linn ble kjent med hverandre 1 året på videregående, så vi har opplevd endel sammen, både på godt og vondt.
Siden vi har kjent hverandre så lenge, fikk jeg spørsmål om jeg ville være fadder for Julien. Jeg synes det er kjempekoselig at jeg ble spurt! Selvfølglig ville jeg det!
Gleder meg masse til å bli bedre kjent med gutten, og få følge han gjennom hele oppveksten :-D

Bilder jeg tok av Julian idag:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar