Du er gjest nr:

søndag 27. januar 2013

Min helg!

Denne helgen har ikke vært spuperspennende, men veldig koselig =)
Fredagen startet med mellomvakt på jobb. Var kjempesliten da jeg kom hjem fra jobb, men etter å ha slappet litt av, begynte jeg å gjøre meg klar. Skulle nemlig på lønningskos med jobben på Café Løkka.
Var utrolig koselig, og det ble sent! Var hjemme rundt 04.30 eller noe. 

Fredagens outfit:
Skjorte: Kjøpt i London
Bukse: New Yorker
Vest: Only
Smykke: Nora Norway


Lørdagen startet med date med Marte på Lambertseter. Det ble litt titting i butikker og frokost på Jordbærpikene.
Ble ingen shopping på meg, men Marte gjorde noen fine kupp. Blant annet en Guess lommebok. Vi stod på BagOrama og tittet litt på lommebøker, plutselig kommer deten mann bort til oss og lurer på om vi skulle handle der, og om vi ville ha en tilgodelapp av han. Han var nemlig litt sur over at han ikke fikk pengene tilbake på en julegave han skulle bytte. Tilgodelappen var på 350 kr, og det er jo endel penger å gi bort til helt fremmede. Men tok imot, og Marte endte opp med en lommebok som ble billig gitt. Snakk om flaks!

På kvelden var jeg og Martin invitert på middag hos Thomas og Helene. Der fikk vi servert stek og Brownie med is. NAM!
Vi fikk snakket endel om turen vi skal på sammen, sett litt på reisepapirene og sånt. Kjempekoselig :-D Vi ble også sittende å se på en Resident Evil film. Liker ikke!! Synes de filmene er altfor skumle!

I dag har jeg sovet lenge, og daffet. Det har tross alt vært søndag!
Har sett på filmen The Lucky One - En kjempefin film! Sittet mye ved PCen og småryddet litt.
Har også sett på det nye TV2 programmet Skal vi stupe. Var jo veldig nysgjerrig. Synes det var bra :-)

Mitzy <3
Hvordan har deres helg vært?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar