Du er gjest nr:

torsdag 17. januar 2013

Vaksine + shopping

Dagen idag startet med tidligvakt på jobb. Avspaserte fra klokka 12 for å møte Martin og Thomas for å ta reisevaksine. Heldigvis tok jeg de fleste vaksinene før jeg reiste til Egypt for litt over 1 år siden, så det eneste jeg trengte var annengangs dose av Hepatitt A. Nå trenger jeg ikke ta den flere ganger =)
Stakkars guttene, dem fikk sprøyte i begge armer. Martin begynner å merke det endel nå.

Etter vaksineringen, titta jeg litt rundt i byn. Skulle blant annet finne gaver til Linn og den litt over 3 uker gamle babyen hennes Julian. Har ikke fått gitt han gave enda. Håper Linn liker det jeg har kjøpt til dem begge :-)
Det ble selvfølgelig litt shopping til meg selv også:

Helly Hansen fleece-genser
The North Face fleece-genser
Bergans lue
Fant megogså en lilla hettegenser på H&M, men den glemte jeg å ta bilde av den.
Gleder meg ihvertfall til å holde meg varm nå som det er så kaldt ute!

Igår handlet jeg forresten endel på Bubbleroom og Zalando. Legger ut bilder når pakkene kommer. Gleder meg :-D

-Hvordan har din dag vært?
-Hva synes du om innkjøpene mine?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar