Du er gjest nr:

lørdag 12. januar 2013

NY JOBB!

I slutten av november sendte jeg inn jobbsøknader til 2 barnehager. Den ene var kommunal og ligger her på Nordstrand. Den andre var en nyoppstartet privat drevet av FUS. Etter en uke ringte jeg FUS-barnehgaen for å høre hvordan det lå ann i forhold til inkallinger til intervjuer og slikt, da fikk jeg beskjed om at dem såvidt hadde begynt å se gjennom søknadene. Etter det hørte jeg ingenting.
Uka etter fikk jeg mail fra den andre om jeg ville komme på intevju. 

Intervjuet gikk ikke så bra, hadde en skikkelig dårlig følelse da jeg gikk derfra. Jeg er veldig glad i å gå turer med barna, og synes det er viktig at barn blir glad i å være ute, og gå både lange og korte turer. Denne barnehagen mente barn ble sliten av å gå lenge turer. Tull mener jeg! Dem virket ikke veldig åpne for å endre på ting. Denne jobben fikk jeg ikke, men hadde jeg gjort det, ville jeg takket nei. Dessuten lå den for nærme der jeg bor.

Hele tiden har jeg holdt øye med anonser på Finn.no og Oslo kommune sine sider, men det har vært lite interessant de siste ukene.
På tirsdag sov var, fikk jeg plutselig telefon fra FUS-barnehagen. Han ville gjerne ha meg på intervju allerede på fredag, altså igår. Selvfølgelig!
På torsdag tok jeg og Martin oss en kjøretur for å finne letteste reisemåte, og hvor det lå hen.
Jeg møtte opp klokka 8.00, altfor tidlig for intervju! Men det gikk veldig bra. Dagelig leder var lett å prate med, og jeg fikk omvisning i barnehagen som holder til i helt nye lokaler. Gikk ut derifra med en skikkelig god følelse! Fikk beskjed om at han kom til å ta en avgjølelse iløpet av dagen. Utrolig kjedelig å vente på sånne telefoner! Dagen går så sakte da!

i 14-tiden fikk jeg telefonen jeg hadde ventet på. Han som intervjuet meg, varså fornøyd med det referansene hadde å si om meg, at jeg ble tilbudt stilling. Selvfølgelig! Ble kjempeglad! 
Oppsigelsestiden min går ut 11.april, men hvis kommer inn en i min stilling før det, går kan gå tidligere. Gledet meg til å starte i ny jobb. Kommer selvfølgelig til å savne min nåværende arbeidsplass, men blir så sliten av å jobb i base. Det fungerer ikke for meg. Dessuten er barnehagen litt for stor.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar