Du er gjest nr:

tirsdag 8. januar 2013

BOK: Ps: Jeg elsker deg!



Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Holly og Gerry lever et perfekt liv. De er lykkelig gift og bor i Dublin. Et par måneder før Holly runder 30, dør Gary. Uansett hva hun gjør vil han aldri mer komme tilbake. Så gjør han det allikevel. Et par måneder etter Garys død dukker hans siste gave til Holly opp: "Listen", ti brev hvor Gerry får henne til å forstå at livet går videre. Vennene og familien er glad i Holly, men kan også drive henne til vanvidd. Med deres hjelp brolegges veien til et nytt og spennende liv med både tårer og latteranfall. En fortelling om å holde fast, gi slipp og å elske igjen.

Min mening: Den beste boka jeg noen gang har lest!! Dette er en bok som får deg til å gråte i det ene øyeblikket, og i neste kommer det masse latter.  Da boka næremet seg slutten, skulle jeg ønske det var 300 sider til av boka. Boka har også kommet ut som film, men den syntes jeg var kjempeskuffende! Der var nesten hele handlingen totalt forandret. Er glad jeg leste boka først!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar