Du er gjest nr:

mandag 21. januar 2013

Pakke i posten!

På onsdag satt jeg og tittet litt på klær fra Zalando.no, og selvfølgelig fant jeg mye fint! Nå har jeg nesten nettopp vært bortpå Bunnpris og hentet pakken. Hurra!!

Spennende!
Bestilte egentlig 3 plagg, men kjolen var litt for stor. Den blir sendt tilbake. Dessverre hadde dem ikke flere igjen av den kjolen, så da ble det to andre til under prisen av den forrige. Så dem kommer vel i slutten av uka om jeg er skikkelig heldig :-)
Alle plaggene
Plaggene jeg skal beholde:
En søt topp

Genser
Toppen skal jeg pris-klage på. Betalte 349 for den, men merkelappen viser 299. Vil da ikke betale mer enn hva den koster i butikk.

Får også snart en pakke fra Bubblerom. Gleder meg!!

Hva synes dere om innkjøpene mine?
Flere som pleier å handle på nettet? Hvor?

2 kommentarer:

  1. Søte klær :) Gleder meg til å se hva du har bestil fra boobelroom :)

    SvarSlett
  2. Fine innkjøp!
    Likte den øverte genseren godt!
    Selv elsker jeg å handle på nett, det går å nelly, zalando og sånne vanlige nettbutikker men har i det siste kommet over en kul side som heter boohoo.com, men det er bar så kjipt med den toll grensa.
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett