Du er gjest nr:

mandag 7. januar 2013

Warszawa-tur bestilt!

Jeg, Marte og Tina har en stund snakket om å reise til Warszawa i Polen. Eller det var egentlig Marte og Tina som snakket om det først, så bare slang jeg meg på :-P Igår fikk vi endelig bestilt tur. Avreise blir torsdag morgen 28 mars i påskeuka, og hjem igjen på kvelden 1. påskedag. Jeg gleder meg masse!
Warszawa er visst en veldig fin, og ikke minst billig by med mye å se på og mange shoppingmuligheter.
Dette blir første gangen vi tre jentene er på en slik tur sammen. Er kun jeg og Marte, og Marte og Tina som har reist på turer sammen. Regner med at det blir flere slike turer etterhvert også.

Hotellet vi har booket virket veldig fint og heter mamaison residence diana. Det er suite med 1 soverom og kjøkkenkrok. Dessuten har hotellet fått mange positive tilbakemeldinger fra tidligere gjester.

Bilder fra hotellet:




Ingen av oss har vært i Warszawa før. Noen som kan gi oss litt tips til shopping og ting vi bør se?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar