Du er gjest nr:

tirsdag 15. januar 2013

Dagens trening!

Idag har jeg vært og trent igjen. Begynner å bli flink nå, dette var vel 5. gangen denne måneden. Satser på ny treningsøkt allerede på tirsdag eller fredag :-) Jeg kan jo ikke gi meg nå!
Dagens trening bestog av:
  • Kondisjon - 20 minutter på tredemølle. Blanging av fort gåing og jogging
  • Styrke - Armer, mage og rygg.
Magen skal bort! Den skulle egentlig bort til cruise-turen, men motivasjonen forsvant. Satser heller mot sommeren nå :-)

Sliiiiten!
Klar for å dra hjem og dusje
Jeg har nå funnet ut at jeg må skaffe meg nye treningssko, og trenger litt tips. Får veldig vondt under føttene under løping av disse:
Reebook EasyTone Plus Vive
-Hvilke treningssko kan dere anbefale?

3 kommentarer:

  1. Jeg anbefaller deg å kjøpe (iallefall prøve) Asics Gel. De er de beste løpeskoene jeg har ialelfall. De har gel såler som demper støtene når du tråkker ned. Har man for flate joggesko, får man lett vondt i føttene :( Noe gjerne disse trendy skoene er, det er ikke bra å løpe med. Men funker fint til styrketrening.

    Så flink du har blitt :) Har selv trent idag. Styrke program og 30 min på mølla. Imorgen tenkte jeg trene intevaler på mølla. For så å spilel fotball på torsdagen, gleder meg. Håper bare det er mildere, slik at jeg kan reise på trening.
    Å bare for å si det, så er ikke folka på Cruise veldig tynne, hehe... Så du vil se smashing ut der uansett :) Ikke stress med magen, men det er ett greit treingssenter på båten og løpebane ute på dekk. Så om du tar med treningsklær er det mulig å trene. Jeg rakk bare en økt på 14 dager :D hehe... Hadde rett og slett ikke tid, var så mye anet å gjøre der...

    SvarSlett
  2. Nike + skoene med sånn bøyelig såle :D

    SvarSlett